<data:blog.title/> <data:blog.pageName/>-<data:blog.title/>

29 Temmuz 2015 Çarşamba

Yeşil Kombinler

      Hazır yeşil rengi üzerinde durmuşken iki farklı kombin hazırladım sizler için. Ben çok kurallara takılmıyorum. Kombin yaparken kendime en yakışanı bulmaya çalışır, bir kıyafeti farklı farklı kobinleyerek deneme yanılma yoluyla en iyisine ulaşıyorum. Yeni bir şey aldığımda evdeki diğer kıyafetlerimle kombinlemeye çalışıyor illa yeni bir şeyle kombinlemem gerek diye düşünmüyorum.

    Etrafımızdaki insanların fikir ve görüşleri önemli elbet ama bağlayacı değildir hiç bir zaman. İçinize sinmeyen bir şeyi sırf biri çok beğendi çok istedi diye giymeyin. Stil sahibi olmanın en önemli kuralı kendine güvendir. İnsan içine sinmeyen bir şeyle ne kadar kendine güvenebilir ki. Siz siz olun içinize sinmeyen hiç bir şeyi giymeyin.

     Takipte ve sevgiyle kalın.

2 yorum: